Söndag kväll..

Mitt hjärta somnade sött redan när hon åt i kväll... när jag försökte ta ut flaskan ur munnen på henne så sög hon lite, sen somnade hon igen.. Hon är så himla söt när hon sover! :-) Jag undrar när jag ska klara att lägga henne på eget rum? Tycker det är så mysigt att ha henne i sin säng brevid våran...

Hon har varit SÅ DUKTIG i kväll och stått på knäna och gungat fram och tillbaka flera gånger. Bravo, bravo hjärtat!!! Du kan!! :-)

Nu är jag hur trött som helst...zzzz... JIG gick precis och la sig och jag tror inte det dröjer länge förren jag också lägger mig. Har på "Min bästa väns bröllop" på TV men den filmen blir faktiskt lite "för mycket". Synd, för det är ju så bra skådisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91