Odeon.

168397-362

När jag och hjärtat kom till Odeon var det hur mycket folk som helst och extremt lång kö och jag tänkte bara att jag aldrig kommer in där med vagnen idag...

Men - jag spanade in en "krok" där det fanns plats till mig och Johanna och en av ägarna släppte genast in oss så jag stod där och drog vagnen fram och tillbaka så hjärtat fick sova och tog en kall god öl och bara tittade på alla finklädda människor :-) Det är så häftigt att ett trendy ställe som Odeon kryllar av folkdräkter en sån här dag! "Alla" norska tjejer, och många killar, har en och det är en självklarhet att man har på sig den denna dag. Jag tror faktiskt aldrig att det blir så i Sverige för vi har inte den traditionen och traditioner bygger man inte över en natt..

Efter ett tag kom Trine och gjorde mig sällskap men då började klockan bli 17 och hjärtat vaknade och jag var riktigt nöjd med dagen så vi gick hem och lagade gröt.

Jag är jätte glad över att vi fick avsluta dagen på Odeon för jag trodde som sagt aldrig att jag skulle komma in där med vagnen idag för det var extremt mycket folk. Men allt går om man vill! :-)

Kommentarer
Postat av: Trine

Hei vennen, det var kos å treffe dere, og Kalix drakten var nydelig:-)
Nå får dere ha en fantastisk tur til Thailand, strand,sol, god mat og hele familien samlet.
Take care,
så sees vi når du kommer tilbake, da blir det ut å drikke Champagne:-) solskinnshilsen

2007-05-18 @ 07:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91