Ny dag!!

Bloggen låg nere igår kväll så det var därför ni inte fick några "news" från mig... :-(
Men nu verkar allt fungera som det ska igen så jag lägger ut bilder och skriver mer efter att mitt lilla hjärta fått sin morgonflaska.

Det är STRÅLANDE SOL idag igen, helt fantastisk!!! :-) Och natten var BRA, hjärtat vaknade 04 och sen 06.30 och nu som sagt - mat dags.! både för henne och mig, är ovanligt frukost hungrig idag känner jag och TRÖTT för jag var på väg i säng vid 23.30 men började städa på köket och vips så var klockan 01... hopplöst....! Men skönt att vakna till rent kök! :-)

Kommentarer
Postat av: josefine

Hej sweetie, så duktig du är!!
Vilken lyxväder, önskar jag kunde ligga i parken med er men ska inte ens fresta dig då jag vet du är busy girl idag =)
Ville bara säga ha en UNDERBAR fredag!
KRAMAR

2007-05-04 @ 07:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91