Lovely day!

168397-326

Trots stressiga starten på dagen så blev det ännu en LOVELY dag idag. :-)

Vi avslutade dagen med en tur i parken jag och sessan och sen mötte vi spontant upp Ralph och tog en fredags öl med honom i solen. Ett perfekt avslut på veckan! Fick då även träffa hans "´nya" kärlek Carmen.

Nu vräker jag i mig popcorn (borde äta frukt...) och vi väntar på att JIG ska komma hem från kontoret...

I kväll blir det nog taccos & TV - är en norsk gala som heter "Gullruten" så den får man ju inte missa.

P.S glömde min kamera hemma i stressen så båda svart/vita bilderna har jag fått av Josefine som fotade med mobilen. Thanx darling!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ville bara önska Er en riktigt myspysig och skön helg, vännen :)
Nu laddar vi inför stora schlager finalen imorgon !! Vi är ett gäng svenskar häruppe som ska heja fram The Ark till seger :)

Tänker massa på dig och önskar oxå att vi kan ses SNART !!

Puss & kramisar :)

2007-05-11 @ 19:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91