Johanna Alexandra!

168397-317

Mitt liv är så otroligt annorlunda idag....

Jag är heltidsmamma och njuter av att följa prinsessans utveckling och att dela hennes dagar. Och det känns overkligt för jag har alltid sagt att jag ALDRIG skulle kunna vara mammaledig den dag jag får barn, nej, nej, jag var övertygad om att jag skulle ha en "nanny" och jobba 100% , något annat var otänkbart.! Men idag vet jag bättre...! :-)

Men trots att jag är mammaledig nu så är jag fortfarande jobb-stressad varje dag... men det är ju inte så konstigt, jag har ju jobbat sedan jag var 14 år och sedan jag var 18år har jag jobbat 6-7 dagar i veckan året runt i 18 år så det är som för en elit-idrottare, det tar några månader att varva ner efter att ha hållit ett så högt tempo i så många år...

Kommentarer
Postat av: Kjersti

GOD DAG, vennen!!!! Nyt solen og din skjønne prinsesse :-)Håper vi får til å treffes snart!
STOR klem

2007-05-10 @ 07:42:34
Postat av: Anna

När är hon född Johanna?

2007-05-10 @ 17:59:47
Postat av: AnnaStina

Kjersti -
TACK vännen! :-) jag har inte varit på internet förrän nu... Saknar dig så jag hoppas också vi ses SNART.!
Kram!

Anna-
Johanna är född 21 augusti 2006 så hon blir snart 9 månader.
Kram! :-)

2007-05-10 @ 20:35:00
Postat av: Jonas

Åja, så annorlunda är inte livet, vi kollar på schlager i varsit land o smsar dråpiga kommentarer, som vanligt ;)))

Pöss Jonas

2007-05-10 @ 21:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91