It´s a small world!

168397-350

Odeon är verkligen ett bäbis ställe på dagtid. Bakom mig och hjärtat på bilden står Guri och henne söta Filippa ligger i vagnen och sover. Så "it´s a small world" här där vi bor... man möter alla överallt.. 

Idag säger tex en svensk servitör till mig: " Men du - dig känner jag ! men jag vet inte hur eller varifrån?" och jag tittar på honom och tänker samma sak men kan verkligen inte placera?! Men så kom jag på; han jobbade på Nobilis (ett annat ställe likt Odeon) på den tiden då jag var där hur ofta som helst... 2004...  Och nu var han plötsligt tillbaka i Oslo för att jobba 3 månader. Så som sagt - världen är liten! :-)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ni är alltid SÅ fina du och din söta Prinsessa !!

2007-05-16 @ 20:48:14
Postat av: AnnaStina

Å, tack vännen! :-)

2007-05-16 @ 20:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91