Igår...

168397-263

... när vi gick hem från parken ville sessan vara i sin baby björn. Så fort hon ser den så börjar hon att skratta! Hon  Ä L S K A R verkligen att vara i den! :-) Så - plötsligt förvandlades vagnen hennes till en perfekt förvaringsplats till all mat jag köpt. ;-) Men hon börjar bli ganska tung för baby björnen nu... känner det i ryggen efter en stund... Men det går ett tag till! :-)

Det blev lek, gröt, lek, bad, god take-away middag från Bambus och sen somnade hjärtat snabbt och gott vid kl. 20. Tror all frisk luft gjorde henne tröttare än vanligt :-)

Jag och min JIG surfade på Thailand och sen såg vi "The Holiday" (den kan jag se måånga gånger. en riktig "feel good" film ) och lyxade med choklad doppade jordgubbar som jag gjort och till det champagne! :-) (inte äkta, Henkell Trocken... men ändå..)

Om du inte gjort choklad doppade jordgubbar någon gång så MÅSTE du göra det! Det är det godaste godis som finns!! :-) MUMS!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91