Hektisk lördag..

168397-288

Lördag blev helt CRAZY med allt fix inför dopet.
Mamma, pappa & bror kom med flyg från Luleå.
Jag shoppade FIN klänning+body+strumpbyxor+skor till hjärtat att ha på sig efter dopet.
Vi köpte ROSA champagne (Moet så klart ;-))
Jag och mamma lunchade i farten på Odeon (var annars?).
Shoppade massa ROSA ballonger (det finns en ballong butik i Oslo - jag ÄLSKAR ballonger!).
Mötte bror - ner till Sten & Ström (Oslos svar på NK) för shopping.
Gröt till hjärtat hemma.
Sen iväg till IKEA för att köpa champagneglas, vinglas etc.
Hem till bading med hjärtat.
Pappa (morfar) kom också hem till oss och lite senare kom även mammas sambo Hans, vi beställde pizza.
Sen var jag uppe och fixade iordning till kl. 02.15...

Puh... jag är glad mitt hjärta inte ska döpas så ofta! ;-)

Kommentarer
Postat av: josefine

Jag förstår att det var stress, vårt dop var också MKT stress o planering men i efterhand så var det kul =)
Du var SÅÅÅÅ duktig gumman, Johanns dop var absolut det mest prinsessiga ever, tror inte jag, jag VET!
Hon kan vara SUPERSTOLT över sin SUPERMOM!
Tänker massor på er ikväll, önskar du känner min hand på din axel.
Finns här!
KRAMAR OM

2007-05-07 @ 18:27:28
Postat av: Jossan

Åh gud vilken gullunge! Coolaste skorna också såklart! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91