Girlie lunch!

168397-266

Idag lunchade jag och sessan med min underbara omtänksamma och söta vän Kjersti i sooooolen i Frognerparken :-) 

Sessan sov gott i vagnen större delen av lunchen och vi tjej snackade och åt got lunch. De lyckades faktiskt göra en dagens till Kjersti men eftersom jag inte trodde att de skulle få till nåt sånt "fancy" så hann jag beställa in en öl i bara farten före det.. nästa gång dagens! ;-)

Kjersti - jag är imponerad över det du gjort på jobb idag. Du är FLINK!! :-)

Kommentarer
Postat av: Kjersti

Takk, vennen for superfine ord :-) De varmet!! Og TAKK for superkos lunsj og verdens beste dessert :-)
Gav energi!!

NYT den fine dagen og SOLEN!!!!
Klem

2007-05-02 @ 08:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91