Dessert i gräset...

168397-267

Efter lunchen förflyttade vi oss till en plats i gräset och tog vår dessert där. Punsh bollar som jag shoppat med från 7-eleven. Mums!!

Det var skönt för hjärtat också att få ligga och sträcka på sig och leka lite (Josefine - fotbolls leksaken har varit med oss hela dagen ;-))

Efter parken gick jag en tur med sessan så hon fick sova och själv satte jag mig på en bänk och solade och skrev ner vad som ska göras inför söndagens dop. Det var verkligen helt underbart väder idag så det var tok mycket folk ute i parken....! Många ligger t.o.m. och solar i bikini men det är aningens överdrivet, sååå varmt är det verkligen inte ännu.!


Kvällen i kväll bjöd på lek, gröt, lax middag, bad, mer lek och nattning och så somnade mitt hjärta före hon hunnit äta upp maten , så trött var hon.


Nu Elton John 60 år på TV i väntan på Desperate Houswives...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91