Zzzz...

jag är bara sååå trött i kväll... Mitt hjärta hade lite svårt att somna så jag gick och vaggade och sjöng... JIG har rest till Göteborg på jobb, blir där till lördag.

Dagen idag bjöd på tur ner till Steen & Ström för att shoppa rosa byxor på Polarn & Pyret till prinsessan. Jag tyckte att str 74 såg såååå stor ut så jag köpte 68 men det är tydligt att jag inte hänger med i svängarna...för om ca 1 vecka får jag nog shoppa 74:an... ;-) Köpte en till body också, just nu är de jag har från P&P favoriterna! :-)

Sen mötte vi upp JIG och åt god lunch på SOLIGA Aker Brygge och min favorit restaurang där nere: "Druen".  Mys!

På väg hem blad shopping: Sköna Hem och den nya Rom 1.2.3..  Längtar till nya svenska "mama" kommer och "Family Living", de måste ju komma any day...

Nej, är som sagt extremt trött idag så jag ska äta lite och sen krama kudden...

Mette-Marits galna pappa dog föresten igår...uff, han var ju inte snäll mot henne. Den delen av hennes liv måste ha varit jätte jobbig...

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91