Söndags morgon..

S?ndags mys framf?r TVn..
Mitt hjärta ÄLSKAR att se på TV... hon kan ligga och titta på TV hur mycket och länge som helst... Här ligger hon och morgon myser framför TVn i vardagsrummet..

På morgon vaknade hon vid 8 efter en PERFEKT natt (hon vaknade vid 1, 4, 8....) och då låg hon och jag och myste i sängen (tar alltid över henne i stora sängen då) och såg på barn TV och efter ca 1 timma somnade vi båda gott om och sov till 10. SKÖNT! :-) och MYSIGT! :-)

Nu sover hon förmiddag och jag ska ta och se mer av reprisen av Melodifestivalen. Hon sover föresten för första gången på LÄNGE i sitt eget rosa prinsesse rum!

Jag, sessan & JIG körde till CC-Vest och Fru Lyng och shoppade madrass och ny sänghimmel till Johanna + lite små ting, igår efter att vi varit på Gizmo så nu kan hon sova både på sitt rum och i vårt sovrum. Ska försöka börja lägga henne på eget rum... tror hon sover bättre då... men om jag får springa fram och tillbaka för ofta så lägger jag ner det prosjektet en stund, då får hon bli på sovrummet en stund till :-)

Shoppade Hello Kitty kläder på H&M till henne igår också, ganska crazy faktiskt att de har Hello Kitty där nu till såååå billiga priser?! Men kul så klart...  Eftersom jag är helt galen i H.K saker så är det ju LYCKA att hitta en topp och en jeans kjol till 129kr (tillsammans!!), speciellt med tanke på att de H.K kläder jag har till henne från min egen butik kostar typ 1290....

Oj, nu är hon vaken! måste gå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91