Skön söndag!

168397-126
Det är bara små prinsessor som får ha fötterna på bordet.... ;-)
Sessan satt så här i mitt knä hur länge som helst under middagen.... hon var bara den tröttaste.. Men det är så SÖTT att hon kan sitta så där bara utan att säga ett ljud... hon är en ÄNGEL! :-)

Dagen idag har varit riktigt mysig!

Jag & JIG gick en trille tur sammen, och vi gick förbi massa butiker och jag måste ärligt erkänna att jag inte tycker att det är så kul att se i andra skyltfönster än i Gizmos... ;-)  Jag är STOLT över min butik! :-)

Efter att jag igår upptäckt hur lyxigt det är att kunna ta med barnvagnen in på Odeon så blev det ett besök där idag igen. Jätte mysigt! :-) Vi åt god lunch och gottade med dessert (mums!) och sen mötte vi plötsligt Petter på vägen hem. Kul! :-)

Nu är JIG och kör hem sin mamma och sessan sover gott så jag ska ta och landa i soffan och bara njuta... är sååå trött idag efter att sessan höll mig vaken större delen av natten..zzz..

Vi började att se "Borat" på DVD igår kväll men både jag och JIG somnade efter typ 5 minuter... Jag vaknade i soffan vid 01 och gick då och la mig... Tror vi ska göra nytt försök i kväll så ser vi hur mycket vi får med oss idag.. ;-)

Det är HÄRLIGT med söndagar!!!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91