Säng mys!

168397-106
Här är sessan klar för sängen. Hon ligger i sin sköna pyjamas (hon vägrar att sova med pyjamasar med ben... inte vill hon ha täcke heller...) och väntar på att jag ska ge henne flaskan för nuförtiden blir det väldigt lite pupp.

Idag har vi haft en helt crazy dag!

Det var ju SUPER FINT soligt väder så när vi vaknade blev vi extra pigga och glada :-)
Sessan vaknade ovanligt tidigt, vid 6.30, så somnade vi om efter ett tag till kl 9 men det var inte så lätt att somna om för TVn fungerade inte på morgon och hon somnar bäst till den... (UPC hade fel på alla sina tjänster, nett, tfn, tv...)

Sen blev det lek och morgon mys och fix, städerskan kom 11 och sen var vi hos min frisör kl. 12. Hjärtat sov i vagnen ca 45 min, sen ville hon sitta i mitt knä så hon satt t.o.m. i mitt knä då min frisör tvättade mitt hår. Hon är en ÄNGEL! och väldigt lätt att ha med. Hon är bara nöjd och glad och ler mot alla! :-)

Men JIG kom och tog henne för en trille tur efter ett tag för 3 timmar frisör blir 1,5 tim för mycket...!

Så - efter det , vid 15, blev det power walk till Sköyen för höst inköp av Tara Jarmon.

Oj- nu dags för Desperat Houswifes. Skriver mer sen! :-)

Kommentarer
Postat av: Petter

Tjenixen!
Nå er det vel på tide at jeg kommer på banen og oppdager din fräna blogg! :-) Blogging er en ny verden for meg, men nå skal jeg følge med hver dag.
Fränt att ha deg "back in business" i motebransjen! Regner med at du fant en super pakke på Tara Jarmon. Kolleksjonen var FIIIIN! Tror du kommer til å falle dypt og inderlig for en del styles på Stella Nova også.
Jeg skal gjøre mitt beste for å skaffe Pepe-kjolen til deg. Det er sommerens Carrie-hverdags-outfit! :-) Og, Stina - det fine randiga skjørtet kommer snart din vei (får inn en supplering om noen dager).
Leggetid nå - vi snakkes i morgen.
Klem, P. :-)

2007-03-13 @ 22:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91