Le!

168397-115
Sessan pustar ut efter baby-lunchen... (fotad igår).

Nu somnade hon äntligen.. hon har varit jätte trött på morgon efter den lite små jobbiga natten. Jag skulle också behöva sova lite men det blir nog bara vila med benen högt i soffan.. om jag får tid.. Har en del jobb jag gör på dagarna och det får jag bara gjort då underverket sover..

Är så inne på ordspråk och kloka ord just nu så med tanke på att min sessa alltid är så glad :-) och vi idag är så trötta så kommer några passande....

"När en människa är alltför trött för att ge dig ett leende, ge henne då ett av dina."

"Ett Lyckobarn liknar alltid en gammal själ som lever i en ny kropp. Dess ansikte är alltid myckt allvarligt, ända tills det ler, och då lyser solen upp världen..."

Har tagit dem ur en bok jag fick av min mamma i julklapp som heter "Leenden".  :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91