Jag älskar dig mitt hjärta!

168397-147

Tanden tittar fram mer och mer och jag tror att det kliar för nu biter sessan gärna på handen mest hela tiden.. eller på någon liten leksak.

Hon pratar MER än någonsin tidigare... hur långa "meningar" som helst och hur länge som helst... Jag undrar såååå vad det är hon försöker säga??? :-)

Hon sover bättre än någonsin tidigare!

Och jag tror att det är premiär för SITT vagn idag (eller i morgon) för nu märker jag att hon vill sitta och SE!!! då vi är ute och går. Inget kul att ligga ner längre... NYFIKEN på livet är hon!! :-)

Det är så fantastiskt att allt går så mycket bättre...  :-) Och - jag har bokat datum för dop!!! Bättre sent än aldrig.. ;-)

Kommentarer
Postat av: josefine

Hur gick det med vagnen? VACKER hon är!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91