Glada sessor!

168397-116
Fantastiska underbara Heidi (som jobbar hos mig på Gizmo) med min lilla älskling på lunch på B&M igår, fredag.

Igår blev det en jätte trevlig lunch / jobb möte med Heidi! :-) Eftersom det var fredag lyxade vi till det och tog ett glas CHAMPAGNE efter maten. Very nice!! :-)))

Efter lunchen blev det trille tur för då var sessan sååå trött. Jag shoppade blader: Aftonbladet Klick, Red, Se & Hör (norska - den kommer ut 2 gånger i veckan, tisdag + fredag, helt crazy....).  också köpte jag nya tulpaner.

Fick jätte fin överaskning av Berit! Vackra ljus rosa tulpaner (mina favoriter), underbart söt choklad & jätte fint kort. TACK snälla söta Berit!!! Jag blev RÖRD!! :-)

Sessan hade bajs kalas igår kväll så jag fick byta blöja typ 5 gånger på raken och göra ny gröt 3 gånger och sen hade hon svårt att somna så jag fick bära och sjunga och stryka henne över huvudet... Till slut satte jag mig med henne tätt emot mig i soffan så jag inte skulle missa hela Let´s Dance och då - till slut - somnade hon gott mot mig...

JIG kom hem vid 23 från sin Polen resa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91