Relaxing...

168397-385

Om handduken varit typ rosa eller vit hade jag förstorat bilden bums! ;-) för jag tycker att den är så fin. Får förstora den i svart/vitt, då blir den super! :-)  (om jag ägt hotellet hade jag självklart gjort rosa handdukar istället för gula... tror kanske jag ska skriva in det som ett tips när vi fyller ut "schemat" när vi checkar ut ;-))

Dagen idag blev en heldag vid poolen men det blir ju inte alls att jag ligger och pressar som förr, istället håller jag i hjärtat eller leker med henne hela tiden. Men idag lät jag faktiskt henne sova ute i vagnen också låg jag och solade (JIPPIE!!!) hela timmen hon sov också körde jag vagnen fram och tillbaka samtidigt :-) Gjorde samma sak när hon sov senare på em.

Idag sov hjärtat 12-13 och sen vid 15-16, det är nog värmen som gör henne tröttare vissa dagar och det förstår jag. Jag blir också trött...zzz..

Oj, nu kom vår room-service med GOD thai middag och kall öl. Skriver mer senare. Näst sista kvällen här nu så jag ska njuta extra mycket :-)

Kommentarer
Postat av: Angel

Gud såsöt hon är i Burberry

Postat av: Kjersti

jA, det var et supersøtt bilde, ta det i svart/hvitt

2007-06-02 @ 06:55:41
Postat av: Jessica

Det var verkligen en suuuuperfin bild !!
Önskar Er en trevlig resa hem :)
Kramisar :)

2007-06-02 @ 22:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91