MYSIG midsommarafton!

168397-443

Här är mina underbara fantastiska kära vänner Petter & Kjersti (de är inte ett par) som jag bjöd hem på middag i kväll. Jag sa att vi skulle äta kl. 18.30, vi åt 21.30.. men vad gör väl det när man har världens trevligaste kväll? :-)

Det var såååååå mysigt att ha dem här och kvällen gick på tok för fort. Jag tycker de precis kommit då de gick vid 01. Måste bjuda hem dem snart igen!

Bjöd på följande middag:
Pommery champagne
Förrätt:  Kalix löjrom på hjärte toast. (dagens tips! använd pepparkaksformar så blir toasten festligare :-))
Varmrätt: Pesto pasta med färska räkor.
Dessert: Hallon tårta (nej, jag har inte bakat, det har Baker Hansen gjort ;-)

Gott var det!! :-)

Hjärtat somnade trött vid närmare 21 och vaknade sen strax före 24 men somnade fort om igen. JIG är ute med vänner.


TACK Kjersti och TACK Petter för den super super mysiga kvällen!!! Jag är heldig som har er som mina vänner, ni betyder jätte mycket för mig! :-)


Kommentarer
Postat av: Kjersti

TAKK det samme, vennen!!!! Superkos kveld og du tar som alltid UTROLIG godt vare på dine gjester!!! Du hadde gjort det så fint og maten var nydelig!
Klem

2007-06-25 @ 07:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91