Min älskade prinsessa!

168397-427

Här är min älskade prinsessa då jag och min bror äter lunch på MAX-Grillen en av dagarna...

Lägger ut fler bilder och skriver mer i morgon. Nu ska jag packa upp och städa till lite och sen hoppa i säng för jag håller på att somna...zzz... Önskar jag gick ut i kväll men jag hade nog somnat i baren och det hade inte sett helt bra ut... ;-)

Morgondagen bjuder på besök hos frissan kl. 9-12. Ska sätta i nya extensions. Har varit utan nu i nästan 2 veckor så det ska bli kul att få "mer hår" igen! :-)

Shoppade föresten nya blader idag: Family Living, mama och Hus & Hem. Ska mysa lite med den före jag lägger mig. Family Living & mama är mina FAVORITER!!

Kommentarer
Postat av: Angel

Härliga bilder =)

Postat av: Anna

Nämen så söt!

2007-06-20 @ 22:26:28
URL: http://skaninginorrland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91