Lyxig sovmorgon!

168397-451
Här är hjärtat när vi gick tur i Frognerparken igår

Sötisen somnade inte förrän vid 21.30 igår så sov hon gott fram till 6.30 då hon ville ha mat. Sen la jag henne brevid mig i stora sängen och hon sov med ryggen mot mig och sov såååå sött fram till strax efter kl. 9. SÅ super mysigt!! Och lyxigt för mig - som också sov - att få sovmorgon! :-) Vi stod inte upp förren 9.30.!

Nu har hon precis somnat "förmiddag" och jag sitter med hårrullar för första gången på en evighet. Det är inte lika lätt att få tid att rulla håret på morgonen nu då hon kryper runt, förut låg hon ju bara still och tittade på mig, nu är hon "överallt". Men det är så himla kul att hon kryper! :-)

TACK för alla glada inlägg ang. sessans rum! :-)  Jag ska ta fler bilder och lägga ut senare så ni får se hela rummet.

Nu ska jag passa på att fixa till mig då hon sover och sen ska vi iväg och äta lunch på R.O.O.M. med en av mina Gizmo kunder. Ser fram emot det! :-)

Kommentarer
Postat av: Angel

åh vad kul med fler bilder på rummet...Så söt hon är

Postat av: Cille

Johanna är ju helt ljuvlig! Tror du man kan lägga in en beställning om en likadan med leveranstid om ca 2 år? :)

2007-06-25 @ 13:25:18
URL: http://cille.blogg.se
Postat av: AnnaStina

Angel-
Tack! :-) Jag ska lägga ut fler biler en av närmaste dagarna.
Cille-
Absolut! jag klonar Johanna! ;-)

2007-06-25 @ 16:15:46
Postat av: Kicki

Vilket gulligt kort på Johanna!!Är ju bara så gulligt när man ser små tänderna åxå,när dom skrattar!!!

2007-06-25 @ 19:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91