GRATTIS på 10 månaders dagen mitt hjärta!

168397-432

Idag är mitt hjärta 10 månader. Helt ofattbart vad FORT tiden går....!

Plötsligt har hon 5 tänder, kryper, greppar saker, vinkar !, sitter ibland.... jag tycker det var nyss hon bara sov och åt... ! :-)

Vi har haft en TOPPEN dag som jag berättar mer om senare för vi ligger lite efter schema här hemma nu... Hjärtat fick gröt vid kl.19 och nu ska vi strax bada. Ska bara sätta nyköpa liljor i vatten först och fixa lite på köket.

Önskar er alla en härlig kväll! :-)

Kommentarer
Postat av: josefine

ÅÅÅÅ grattis!!
det missade jag helt!!!! tack för idag, you´ve got mail :)

Postat av: Jessica

Söta Johanna :)
Grattis på din 10 månaders dag !!
Vi längtar SÅ tills vi får träffa dig !
Fram till dess följer vi dina dagar och framsteg
här på bloggen :)
Krameli kramar från Prinsessorna i norr :)

2007-06-21 @ 17:55:21
Postat av: Angel

åh grattis Johanna!Hon är så söt

2007-06-21 @ 18:53:35
URL: http://metrobloggen.se/angel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91