Godmorgon söndag!

168397-448
Här är hjärtat på B&M igår... började bli lite trött...

Efter en SEN tacco middag igår somnade JIG i fotöljen och jag i soffan och vi vaknade inte förren vid 02.30..!!.. med massa ljus tända... inte bra.! Hjärtat vaknade också då så jag gav henne mat och sen somnade vi alla gott i sängarna där det är såååååååå mycket skönare att sova än i soffan :-)

Hjärtat vaknade vid 8 och vi har legat och myst i sängen fram till nu. Nu är Johanna i full gång med att ta fram en massa foton ur en kartong  - hon är "helt i hundra" då hon håller på. Tydligen hur kul som helst! ;-)

Själv ser jag MorgonTV på TV4 och sitter och undrar vad det är för väder ute? Det kan verkligen inte vara "sunt" att inte se ut.. jag kan inte ens gissa mig till vilket väder det är? Och så här ska vi ha det till i september. Vi funderar seriöst på att resa till Mallorca.. men först kanske vi tar en tur till Stockholm jag och hjärtat. Ska se på resor idag.!

Önskar er en riktigt soft söndag! :-)

Kommentarer
Postat av: Angel

va söt hon är en riktig liten sessa...

Postat av: AnnaStina

Tack! :-)

2007-06-24 @ 14:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91