Det borde vara olagligt att bo så här:

168397-403

Nu förstår ni hur lite jag ser ut.. jag kan verkligen inte avgöra om det är sol eller moln eller regn eller nåt annat väder, för jag ser INGENTING då jag tittar ut genom våra fönster..

Idag när jag och hjärtat kom hem så dånade en maskin och de "tvättade" fasaden så att det bara rann vatten över oss då vi skulle in genom den lilla öppningen ni ser på bilden.

Snacka om kontrast till vårt fina hotell i Thailand...! inte undra på att sessan varit mindre nöjd idag... ;-)

Kommentarer
Postat av: josefine

usch så jobbigt, jag bodde likadant en sommar,jag fick billigare hyra för jag blev så arg =) Kramar!!! om ni är i GBG måste vi ses!

Postat av: Jessica

Oj, förstår att det är jobbigt speciellt i detta underbara sommarvädret.
Vi har det nästan likadant på vårat hus just nu också .... Vi ska måla om huset och plast för alla fönster på baksidan. Imorgon plastar dom in framsidan också. Tur att vi har en liten gräsplätt som vi kan gå ut på ialla fall :)
Krameli kram :)

2007-06-06 @ 07:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91