Bad hair day..

168397-447
Jag och lilla hjärtat på Bølgen & Moi idag på eftermiddagen..

Vi gick en tur i regnet idag och jag lämnade in alla bilder från Thailand & Luleå för framkallning. Lastar ju ner alla på datorn men tycker att det är såå mysigt att ha pappersbilder som jag kan klistra in i album och skriva till. Digitalbilder blir så opersonligt ... mycket roligare att ta fram album då man är gammal och sitter och minns sina soliga dagar :-)

Sen vi på B&M hela familjen och åt lunch men vi blev sååååå besvikna. JIG och jag beställde Entrecote, pommes & bearnessås men det var super dåligt kött :-(, segt, brännt och ja - det såg oaptitligt ut och så ska det verkligen inte vara på ett så bra & fint ställe. Jag blev super besviken för jag diggar ju B&M jätte mycket ... men nu har jag blivit besviken på maten där flera gånger... tråkigt! Jag vill att B&M ska vara BRA för det är som sagt ett av mina favorit ställen. Och det är även kronsprins Haakon & Mette-Marits favorit ställe, de är där hur ofta som helst vilket jag tycker är kul... ;-)  (Det är ju så roligt att se vad hon har på sig?!  )

B&M ska vara glada att vi inte var från någon tidning för då hade de fått MINUS betyg idag.

Och på tal om mat... Nu är det HÖG tid för mig att laga middag här klockan är ju efter 22... Hjärtat brände sig på en glödlampa då jag bytte blöja på henne på B&M och blev såååå jätte ledsen att hon inte klarade att somna sin em förrän efter kl. 17 hemma i sin egen säng. Själv la jag mig på soffan och somnade också så vi sov till strax före 19 så hela kvällen blev lite knasig... så hjärtat somnade inte förrän nyss..

Nu : fixa taccos !


P.S bad hair day pga regnet (därför keps) och för att jag har en riktig "saknar Gizmo dag"...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91