Zzzz....

168397-603
Min sessa i kväll.

.....zzzz... ops... nu låter det som att mitt hjärta drömmer och är på gränsen till att vakna. Tror kanske att mitt knapprande på datorn börjar irritera henne i somnen... Så - nu ska jag göra det jag var på väg att göra för en bra stund sedan, nämligen lägga mig.!

Mitt hjärta fick för sig att vakna kl. 04.45 natten till idag, då stod hon pigg & glad upp i sin säng och tittade på mig som precis hade somnat, eller jag hade sovit 2 tim, men det kändes som precis... Jag tror att hon vaknade för att hon kände på sig att vi skulle resa idag och ville iväg ;-) Som TUR var så somnade hon snabbt om till kl. 08.

God natt tisdag, och välkommen onsdag! :-)

Kommentarer
Postat av: WILMA

vart har du köpt din vita tunkika som är på bilderna längre ner ? kram

2007-07-25 @ 19:40:57
Postat av: AnnaStina

Jag har köpt min tunika på butiken "Mathilde" på Biblioteksgatan i Stockholm tidigare i våras och den är av mina favoriter i garderoben. :-)

2007-08-01 @ 20:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91