Vi myser!

168397-609

Jag och min älskade sessa myste verkligen hela dagen på Skansen. :-) Och det kändes på något sätt "stort" att var där med henne för första gången och visa henne alla djuren. Tänk! vad mycket hon har kvar att uppleva i livet!

På bilden är vi inne på "Lill Skansen" och Johanna bara älskade att titta på marsvinen som sprang runt. De var mycket sötare än getterna tyckte hon och jag höll med! ;-)

När vi står där och tittar på djuren säger plötsligt en mann till mig: "Hej! är det inte du som har Gizmo & Co?" Jag blir så klart alltid glad  :-)  när någon av mina trevliga kunder kommer fram och pratar men det som var lite jobbigt var att de inte visste att jag inte hade kvar min älskade butik så de trodde att jag var i Stockholm för att öppna en filial här. Och då svarade jag bara en dag så kanske.... man kan ju aldrig veta vad livet bjuder på för möjligheter..! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91