Vaxholm.

168397-648

Idag har vi haft ännu en UNDERBAR dag jag och mitt älskade hjärta! :-)

På bilden har vi precis kommit fram till Vaxholm och väntar på att min kära vän Camilla ska komma och hämta oss. Solen sken och "tall ship race" båtarna åkte förbi och jag fick verkligen skärgårdsfeeling :-) Helt lovely!!!!

Nu måste jag fixa mig lite middag här för jag hade helt glömt att vi skulle ut och äta allihopa så vi kom hem så sent att vi missade det :-( Så nu ska jag ut och hämta pizza medan min söta kusin Kicki leker med hjärtat. Sen blir det nattning och SEN! ska jag blogga. :-)

Njut kvällen kära läsare!! :-)

P.S ni är flera som frågat om tunikan jag hade på mig igår. Den är från H&M´s trendavdelning, kostar 398kr. Jag har shoppat min i Oslo på Oslo City. (enda H&M i Oslo som har trendavd.).

Kommentarer
Postat av: Miss J

Vad mysigt det ser ut där i solen och med närheten till havet! Här i Finland har ett stort regnområde dragit in under dagen och inatt väntas det blåsa kraftigt, det känns nästan som höst nu då det dessutom är mörkt. Men hoppet sägs ju vara det sista som överger människan så jag väntar fortfarande på strålande sol och värme! :)

Postat av: AnnaStina

Miss.J-
Jag hoppas att du fått njuta lite sol nu senaste dagarna?! :-)
Stockholm var FANTASTISKT och närheten till havet är LOVELY! :-) Jag önskar verkligen att jag hade havsutsikt här hemma i stället för "byggställningsutsikt" ;-)

2007-08-01 @ 19:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91