Välkommen Juli!

168397-478
Här är vi på väg ner till Karl Johan igår för att se på "pride paraden".

Tänk att juli gör premiär idag! My god - tiden flyger! Förr så var ju juni & juli "sommar månaderna" så när det blev juli så kände man att halva sommaren gått, men sedan några år tillbaka så är ju vädret så  mycket mer somrigt i juli & augusti så därför kan vi lungt konstatera att det är låååångt kvar till hösten :-)  Härligt!!!!!!!

Jag ligger sååå efter med att blogga och lägga ut bilden. Ska försöka "blogga ikapp" idag så att jag är helt a jour från imorgon :-)

Hjärtat sover sött i sin säng nu så jag har precis njutit en lugn och skön frukost :-) Idag vaknade hon 8 och sen låg vi och myste i sängen till närmare 9.30. När hon ligger och rullar runt och skrattar och koser sig mellan mig och JIG så blir jag lycklig. Det är den mysigaste stunden vi har på dagen :-)

Jag skulle ju ut på party igår men vad händer? Jo, jag somnar i soffan redan vid 22.30 och vaknar 02.30... jag var sååå galet trött.

Idag ska vi förhoppningsvis ha killarna här på em fika/lunch men det beror på hur deras liv ser ut idag efter partyt igår ;-)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vart har du köpt ditt paraply? Sååå fint!

2007-07-02 @ 21:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91