Två prinsessor & Fem bagage..

168397-501

På bilden gör jag en extremt kort paus då vi sprang mellan utrikes & inrikes för att hinna med Luleå flyget. Den som tog bilden hade ju inte så där jätte bra koll ;-) men vi tittar ju i alla fall fram bakom bagaget *skratt* :-)  

Nu är vi framme i Luleå  och det luktar  jätte gott från grillen ute på  balkongen, solen skiner från klarblå himmel, hjärtat kryper runt på golvet, bror är här på besök och vi dricker champagne och äter räk-snittar till förrätt.

Härligt! :-)

Kommentarer
Postat av: Kicki

Du har en jätte fin &jätte trevlig blogg,att läsa!Man blir glad av att besöka dig&läsa allt du bloggar om!:-)
Helt rätt att man ska ha mycket bagage när man är två sessor som är ute&reser!!Jag har åxå jätte mycket väskor när jag&mina 2 sessor är ute&reser.
Önskar er en trevlig vistelse uppe i Luleå!!//Kicki

2007-07-05 @ 18:58:50
Postat av: Angel

Ojojoj välpackade =) ha d så kul

Postat av: Mia

Låter jättehärligt, vilken semester!

2007-07-06 @ 06:00:02
URL: http://frubly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91