Sturehof.

168397-645

Efter vår mysiga eftermiddag på NK passade det perfekt med ett glas vitt på Sturehof :-) Mitt lilla hjärta myser hos sin mormor på bilden och vi satt perfekt under tak ute för plötsligt kom en "ös regn skur".

Sturehof har varit ett av mina favorit ställen i alla år. Deras "fisk & skaldjursgryta" är bland det godaste jag vet och jag ÄLSKAR att de har "Plopp" som dessert för 5 kr. :-) Det är en precis lagomt stor dessert efter maten tycker jag så det borde alla restauranger ha! :-) När jag bodde i Stockholm var "O-baren" en trappa upp perfekt "startapartykvällenpå" ställe!

Efter vårt vin-stopp tog vi bussen raka vägen hem till moster & Co. Super smidigt för bussen stoppar rakt utanför mosters dörr.!

Kommentarer
Postat av: josefine

ÅÅÅ jag som har afterworkat SÅ många ggr där o partajjat på O-baren! Puss

Postat av: Mamma till två små pojkar

Vad är det för ursöt halsband som din mamma har runt halsen?

2007-07-29 @ 21:26:50
Postat av: AnnaStina

Josefine-
Vi kanske har varit där samtidigt? Vem vet..? ;-)
Mamma till två små pojkar-
Visst är halsbandet sött? Vad roligt att du såg det! :-) Jag shoppade det till min mamma i Thailand och hon fick det av oss i födelsedagspresent då hon fyllde år nu i juli. Hon älskar det! och min sessa lekte massa med det på Sturehof :-)

2007-08-01 @ 21:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91