Presenter & Dagens tips!

168397-639

Här sitter mitt hjärta och leker med ett par av de  "gå bort presenter" vi hade med oss idag. En skål + tallrik från Brukas "Bus & Lek" serie. Söta! :-) (de finns i vitt och ljusblått också).

Mitt dagens tips:
Ta med dig något annat än en blomma som omväxling då du går bort på besök.! Idag hade vi med oss en flaska med "jordgubbs mousserande vin", skål + tallrik  och ett sött armband.

Du måste inte ge "alla" presenter då du kommer. Ibland brukar jag ställa in en present på badrummet eller placera den mitt på sängen på sovrummet före jag går hem. Då blir det en glad överaskning för dem när de hittar den efter att vi gått hem.! :-)

Kommentarer
Postat av: Mamma till två små pojkar

Precis såna skålar och tallrikar (fast ljusblå) köpte jag till våra killar i förr igår. Fast från Mariebergs köpcentrum i Örebro, vi var på besök hos farmor för vi bor ju i Sthlm ;)

2007-07-29 @ 06:07:30
Postat av: Charlotte

Åhh, det är ju sant! Mysigt att lixom lämna en present som "tack för en trevli kväll" som dom får när man gått... Bra tips!

2007-07-29 @ 07:17:58
Postat av: dessi

ja det var roligt och annorlunda tips :-) TACK....

2007-07-30 @ 17:15:52
Postat av: AnnaStina

Mamma till två små pojkar-
Vad kul att du shoppat dom! De är SÅ fina! :-) och bra pris var det också! :-) Jag sålde massa ting från BRUKA i min butik, dom är duktiga på att ta fram fina saker! :-)
Charlotte-
ja, testa det någongång när du varit på besök någonstans så kommer de att bli jätte glada! :-)
dessi-
Varsågod! :-)

2007-08-01 @ 21:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91