Odeon lunch.

168397-575

Den här dagen försvann... Nu har mitt hjärta precis somnat, klockan är 20.45 och hon har i över 1,5 timme ställt sig upp i sängen, fallit, ställt sig upp osv osv men - till slut kom hon väl på att hon kan fortsätta sin träning i morgon så då klarade hon att somna sött. :-)

Vi hamnade på Odeon idag hela familjen. Åt god lunch, tog en dagens och njöt solen i de sköna sofforna. Lovely! :-)

Sen blev det rakt hem till middags fix för vi skulle ha Johannas farmor besök. Jag lagade räkpasta (den berömda ;-)) och det var riktigt gott :-)



Kommentarer
Postat av: Helena

Vilket underbart fint kort på Er två! :-)
Och lillan är skapligt lik sin pappa, eller? ;-)
.helena

2007-07-21 @ 19:27:38
Postat av: Mamma till två små pojkar

Kan man få ett recept på den berömda pastan? Låter super hyper gott !!!!

Postat av: AnnaStina

Helena-
Tack så mycket! :-) Och ja, min prinsessa är väldigt lik sin pappa ;-) men jag lever på hoppet att det förändras snart så hon blir mer lik mig istället ;-)
Mamma till två små pojkar-
Min räkpasta är super god och super ENKEL att laga, därför passar den mig som inte direkt är någon "husfru" ;-) Här är receptet:
Detta behöver du:
skalade räkor i lake
creme fraishe
curry
svart peppar
purjolök
pasta skruvar
1. bryn räkorna + den fin hackade purjolöken i stekpanna.
2. krydda med curry & svartpeppar (det ska bli lite "tasty" så krydda en del)
3. tillsätt creme fraische (och krydda lite till)
4. låt stå och "puttra" i ca 10 min.
5. koka pasta!
Servera med majs till.
Smaklig måltid! :-)

2007-07-21 @ 23:06:06
Postat av: Mamma till två små pojkar

Tusentack !!! Den ska testas omgående hemma hos oss! Massor med kramar till dig/er !!!

2007-07-22 @ 07:50:33
URL: http://minimode.blogg.se
Postat av: Mamma till två små pojkar

Ps. Din egen klänning är också helt underbar! Du är så snygg ska du veta!

2007-07-22 @ 07:52:33
URL: http://minimode.blogg.se
Postat av: AnnaStina

Tack så jätte jätte mycket! :-) Hoppas att maten smakar! :-) Min klänning är föresten från "Blaze" i Stockholm, märke: "Nolita". Kram! :-)

2007-07-22 @ 19:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91