Lek & framsteg!

168397-600

Här sitter jag på köksgolvet och de små sötisarna busar runt.

Johanna gjorde ett STORT framsteg på morgon hemma i Oslo före vi reste:

Hon ställde sig upp helt själv med stöd av soffbordet.! :-) Det har hon aldrig klarat själv förut någon annanstans än i sin säng. STOLT blev jag!!! :-)

Och tidigarei kväll gick hon och Vincent och höll varandra i handen. Jag gick bakom och höll i sessan MEN! det var första gången som hon faktiskt tog steg frammåt själv när jag höll henne. Så jag tror att det är helt SUPER för henne att vara nära Vincent som går för hon tittar på honom när han springer runt också ser hon ut som att hon tänker.. "jag kan också!!!, vänta bara!" :-)

Och det är ju så det är -
ALLT går om man vill. Vissa saker tar bara lite längre tid...!
Tänk på det!

Kommentarer
Postat av: julia

Nej, allt går utom nyfödda barn ;)

Postat av: AnnaStina

Ha, ha :-) Så sant så! :-)

2007-08-01 @ 20:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91