Johanna på shopping!

168397-503
Här är min älskade prinsessa & jag på shopping på Mique idag. Den söta prinsesse väskan ÄLSKADE hon att hålla i och den söta lilla mat skålen från Brukas "Bus & Lek" serie har vi ätit gröt på i kväll :-) Den söta rosa blomman köpte mormor till henne på min brors jobb tidigare idag då de gick tur och jag fick rulla håret i fred (= lyx! ;-))

Dagens väder gick från soligt och +23 grader till mulet, grått och kallt +14 grader.... Så vi myste på inne i shopping center som finns i Luleå. Här finns faktiskt världens första innomhus shopping center! (eller kanske det är Europas första? världens lät nästa överdrivet...?) det byggdes för att man ska kunna shoppa trots -30 graders kylan som ofta är på vintern.

Vi har ätit grillat och det är verkligen sommar mat!  Hur gott som helst! :-)  Nu har jag en hel del att fixa inför morgondagens happening så jag ska ta tag i det nu innan JIG landar strax efter 22.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91