Hemma i Oslo igen!

168397-650
Mitt hjärta tidigare idag på "Grodan". Vi mys åt lunch bara hon och jag och på bilden "pratar" hon med de som satt brevid oss. Sött! :-)

Nu är klockan alltför mycket (nästan 2.30) och jag håller verkligen på att somna.....zzz.... Ville bara tala om att vi är hemma i Oslo igen nu. :-) Jag och sessan flög vid 21 från Stockholm så vid 23.45 somnade hon GOTT i sin egen säng här hemma.

Resan gick , trots att vi flög så sent, hur bra som helst! Sessan pratar och vinkar till ALLA ombord och blev lite irriterad när en del inte vinkade tillbaka.. hon fick inte med sig att de sov ;-)  "Economy Extra" skylten som sitter med kardborreband (borrelås) på sätet för att markera vilken klass man sitter i var dagens leksak ;-) Hjärtat tog bort den, satte dit den, tog bort den, satte dit den typ så många gånger som man hinner på en 45 min. flight ;-)

Nu måste jag verkligen sova. - God natt! :-)

Kommentarer
Postat av: Kjersti

Velkommen hjem :-) Kos å ha dere tilbake igjen!!
klem

2007-08-01 @ 06:13:33
Postat av: AnnaStina

Min kära vän!
TACK!! :-) Synd att vi åker om varandra.. hade varit sååå mysigt att vara i Stockholm samtidigt som dig & W så hade vi kunnat gå på Gucci shopping tillsammans ;-) En dag så!!! Saknar dig vännen, vi måste ses snarast då ni är tillbaka! KRAMAR! :-)

2007-08-01 @ 19:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91