Framsteg!!

168397-560

I kväll då min prinsessa skulle sova hände det!....

... hon klarade att dra sig upp i sängen till STÅENDE helt själv utan hjälp från mig! :-) :-) :-)

Mitt mamma hjärta blev helt varmt...!! och hon blev såååå HAPPY över detta framsteg att hon under inga som helst omständigheter ville sova. Nej - i stället ville hon göra om det om och om och om och om igen... typ 100 gånger.! Och de gånger hon inte fick till det blev hon skit irriterad ! men så fick hon plötsligt till det igen och då blev hon sååå GLAD igen. Och då där höll hon på, från kl. 20 till kl. 21.30.

Att jag fick super ont i ryggen av denna övning och tyckte att det var lite små jobbigt att vara inne på sovrummet i 1,5 timme skriver jag inte här för det har jag redan glömt bort i lyckoruset över hennes framsteg! ;-)

You go min prinsessa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91