Dagens shopping tips!

168397-563
Frågade snällt chefen på ARK om jag fick ta den här bilden och det fick jag :-)

Ååååå vad jag önskade att mitt hjärta skulle börja skolan idag då jag var in på "ARK" (bokhandel) idag och fick syn på dessa UNDERBARA Hello Kitty saker! :-)

Papper att slå in skolböckerna med, pennfodral, etiketter, sudd och pennor...  Jag blev helt KÄR i allt!!!! ;-) Men insåg att jag fick begränsa mig till att shoppa pappret för det fungerar ju precis lika bra som presentpapper! :-) Och okej då, jag köpte etiketterna också... tänkte att jag kan sätta dem på de boxar som jag fryser in mat  jag lagat eller sånt jag bakat i... well.. nu fantiserar jag lite ;-)  Det blir nog utanpå  kuvert på post jag skickar de hamnar! ;-)

Om du har en dotter som ska börja skolan så är detta mitt bästa shopping tips! Gud så fin bänk hon skulle få! :-)  Jag funderar på att köpa och lägga undan till min sessa blir i skolålder... ;-)



Kommentarer
Postat av: Mamma till två små pojkar

Supersöta!
Du, var hittade du den finfina plåtburken till tvättmedlet?

Postat av: AnnaStina

Jag shoppade den på butiken "Ting" här i Oslo. Men - då jag var hemma i Luleå så såg jag att de hade den på "Mique". Vet att den tyvärr är slutsålt här på Ting för en veninna till mig har varit där och checkat för att shoppa.

2007-07-19 @ 21:50:44
Postat av: Mamma till två små pojkar

Åh, då ska jag kika in på Mique :) tack!!!

2007-07-19 @ 22:05:28
URL: http://minimode.blogg.se
Postat av: Jessica

Gulligaste vän :)
Nu är jag tillbaka igen :)
Har inte haft daglig tillgång till internett under semstern men jag har läst lite då & då ialla fall.
Hoppas att allt är bra med Er.
Jag såg också dess UNDERBARA Hello Kitty saker som hastigast under våran hemresa igår. Måste gå och shoppa dom här hemma (hoppas, hoppas verkligen dom finns här) nu när dom öppnar idag.
Jag tänker som du tänker, jag köper på mig till sessan börjar skolan + lite att ha till presentinslagning nu :)
I Love Hello Kitty :)
Mejlar dig en dag, vännen !
Pussa sessan från oss :)
Kramisar i massor från mig :)

2007-07-20 @ 06:28:49
Postat av: Camilla

Synd att man bor i Sverige då nu när Tilda skall börja skolan, kan tänka mig att sakerna skulle göra succé. Hon satt med mig vid datorn en dag när jag läste din blogg och hon var mycket förtjust i bakgrunden.
Detta skall ju vara min sista arbetsdag innan semestern men det känns som om helgen får tjäna som arbetsdagar också :-(
Ha en härligt solig dag!
Kram Camilla

2007-07-20 @ 06:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91