BRA service!!!

168397-625

Vi mötte upp Jonas & Vidar på "Aberdeen" på Grev Turegatan. Detta är ett ställe jag ALDRIG besökt tidigare för jag hamnar alltid på "Grodan" eller "Tures" men - det visade sig att det var HÄR de hade den bästa servicen!

För det första - det var inte så mycket folk som på de andra ställena så personalen var super uppmärksam och hade hela tiden koll på oss om vi ville beställa något. Sen gav jag mitt hjärta banan och efter det blev halva bananen liggande på bordet och ni vet ju hur en banan blir efter en stund... typ brun & äcklig... Så - när de kom ut med dryck till oss så tog de med sig den gamla bananen och vad händer sen?

Jo! personalen kommer ut med en HELT NY FRÄSCH BANAN!  Det hade de ALDRIG gjort på något av de andra ställena jag nämnde nyss så jag blev super imponerad! :-) :-)

Därför vann "Aberdeen" pris för bästa service av mig idag! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91