Bästa Fredagen!

168397-624
Min gala vän Jonas är fotograf och han tog såå FINA bilder av mitt hjärta idag.!

Vi har haft en bästa fredagen jag och sessan. Tog bussen ner till Stureplan vid 13 tiden. Åt GOD lunch på mitt favorit hamburgerställe MAX-grillen (ägaren är från Luleå!) och sen hade jag ett "business möte" som jag berättar mer om i senare inlägg.  Efter det mötte vi upp min gala vän Jonas och Vidar och bara myyyste.


Nu har mitt hjärta precis somnat kl. 21.30 och jag tänker lyssna på reprisen av dagens "sommarpratare" Magdalena Graaf kl. 22.15 på P1. Läste hennes bok då jag var gravid, "Det ska bli mig ett sant nöje att döda dig", och konstaterade att den tjejen har gått igenom en förfärlig period i sitt liv... Boken var riktigt bra så om du inte läst den så tycker jag att du ska göra det! :-)


Kommentarer
Postat av: Lina

Men det är ju fredag idag... fast lördag hela veckan är ju inte fel det heller ;) Trevlig helg!!
/Lina

2007-07-27 @ 20:12:26
Postat av: AnnaStina

TACK för att du informerade mig om vilken dag det var! Jag blir helt dagvild jag av att vara mammaledig och på semester resa ;-) Efter att jag såg ditt inlägg blev jag så GLAD över att det bara var fredag och att jag hade lördagen kvar! :-)

2007-08-01 @ 21:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91