Ballonger makes us happy!

168397-571
Här är vi alla 3 girls på morgonen :-)

Att ta med sig en ballong istället för en blomma är sååå mycket festligare tycker jag! :-) Och den här prinsesse ballongen är min absoluta favorit alla kategorier!  (den är rosa på andra sidan)

Jag önskar verkligen att det fanns en ballongbutik i Sverige men så vitt jag vet så gör det inte det?! Här i Oslo har vi ju som sagt Balloon Company som är en hel butik fylld av ballonger från golv till tak och jag blir LYCKLIG av att gå in där! :-) (men personalen är helt förfärlig men det förtränger jag just nu...)

Köpte föresten en jätte söt "Fifi" ballong till mitt hjärta också då vi var i butiken. Hon blev så himla glad! :-)

Kommentarer
Postat av: Cassie

Det finns en affär på sveavägen 44 tror jag, party store heter den. Underbar med massa festsaker och ballonger!
Tänkte eftersom du ändå skulle till stockholm=)

2007-07-20 @ 21:57:10
Postat av: AnnaStina

Hej Cassie!
Jag vet vilken butik du menar! :-) Jag var OFTA till den butiken då jag bodde i Stockholm :-) Men den är inte som den här. Den här kan man köpa stora "ballong buketter" på! som en blomsterbukett, men med ballonger. Också kör de ut dem med bud! :-) Du kan se här: http://www.theballooncompany.com Men jag håller med dig om att butiken på Sveavägen också är BRA!
Kram! :-)

2007-07-21 @ 00:04:27
Postat av: Kjersti

TUSEN TAKK for at dere kom og delte frokoststunden med oss og TAKK for de FANTASTISKE gavene!!!
STOR klem

2007-07-21 @ 10:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91