Mitt hjärta!

Mitt hjärta!

Nu ska 2 super trötta tjejer gå ut på tur i regnet... Jag har precis försökt att få henne att somna inne i vagnen men det misslyckades så - det är bara att ta på sig regnjackan, kepsen och gummistövlarna och gå ut på tur.... Det finns ju inga dåliga väder, bara dåliga kläder, eller hur det där nu var? Just nu önskar jag mig sömn....måååånga timmars sömn... för 5 månader utan mer än max 2 tim sammanhängade sömn sätter sina spår. Nyss trodde jag tex att det var en stor fet råtta på köket som försökte ta sig ut under diskhon (hjälp!). Ropade på JIG som fick komma och lyssna på råttans desperata försök att komma sig ut. Men han undrade bara om det var regnet som droppade mot fönstret som jag menade???

Ehh... jag behöver definitivt frisk luft och sömn... ;-) Undrar om Johanna kan låta mig ligga i vagnen idag så kan hon köra den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91