Inspirerande fredag!!

Inspirerande fredag!!

Den här bilden på mig och Johanna hittade jag på min fantastiska, snygga, snälla & underbara vänn Jonas blogg. Ser hur proffsig ut som helst - som att vi varit hos fotograf ! Thanx Jonas!! :-) Bilden blev tagen i en bar i Luleå i julas.

Idag har vi varit på interiör mässa och Johanna har varit en ÄNGEL heeeeela dagen! Nu förtjänar hon massa mys & lek på golvet så jag skriver mer senare. 

Underbart härligt med fredag kväll. :-) Blir absolut ett glas kallt vitt vin idag!

Kommentarer
Postat av: Jessica

ÅHHHH, vilken SUUUUPER FIN bild på Er !!!!!
Den måste du förstora och rama in !!
Jag vill också ha en kompis som tar så fina bilder ;)

Mysigt med mässa idag :)

Ha en UNDERBART mysig fredagskväll !!

Krameli :)

2007-01-26 @ 20:04:03
Postat av: Jonas

Snygga tjejjer blir alltid bra på kort ju ;) La upp bilden på min sida med jonasnoren.se

Postat av: josefine

Å så fint!!!

2007-01-29 @ 16:31:09
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91