Gucci mys!

Badflickan!

Johanna fick ett kvällsbad innan läggning idag... Om jag säger "ska vi bada??" så blir hon helt i hundra och även om hon var trött för 1 minut sedan så är hon plötsligt hur pigg som helst. Så - de förstår mer än man kan tro när de är så små... Ganska häftigt!

P.S den fina Gucci "terry towel" shoppade jag i februari 2006 då jag var på mode mässan i Cph. Då visste jag ju inte om det skulle bli en prins el prinsessa (även om jag hela tiden känt på mig att blir en sessa...) så jag kunde inte shoppa de rosa Gucci baby skorna jag såg så då fick det bli en härlig "terry towel" istället. Hur skön som helst! (önskar de fanns i vuxenstorlek... varför är det bara baby handdukar som har "huva"??)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91