Familjemiddag.

Familjemiddag.

Idag har vi haft JIG´s familj på middag kl.16. Stod upp kl. 09 och efter det gick det "i ett" fram till de kom. När de reste vid 19 var sessan sååå trött så efter att jag badat henne var jag övertygad om att hon skulle somna som en sten men vad sker? Jo - hon blir SUPER PIGG efter att jag ammat henne så det var sista gången jag tog ett glas vitt på en stund ;-)

Hon blev så pigg att jag tog ut henne i stuen igen och busade vilt med henne en bra stund. Och nu är jag såååå trött efter dagen att jag måste skriva mer i morgon. Tror dessutom att sessan vaknade igen nu.. Hmm.. vinet måste ha gått rakt in i henne, stackars liten... ;-)


God natt!


Kommentarer
Postat av: josefine

vad fint du fått det härinne!! jättekul! kram

Postat av: Eli

Takk for igår! Kjempehyggelig! Du hadde gjort så hyggelig istand! - og så gøy å se Prinsessen igjen. Både kusiner Maria og Hedda synes det var stor stas å få komme med på bilde - her på Gizmolinas! Eli :-))

2007-01-29 @ 20:00:23
URL: http://www.frontside.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91