Baby Björn

Baby Björn
Hej och hå... baby björnen är på....

Jahaja, det var den kvällen, kl. är 23.30 och jag har precis VAKNAT ! Helt hopplöst detta... Jag la mig för att söva Johanna strax efter 20 men den jag lyckades söva först var mig själv..  Vaknade vid 23 och då låg Johanna fortfarande vaken (tror jag i alla fall? stackars kanske sov? var lite ny vaken så jag är osäker...) så jag gav pupp och ja, det var den kvällen som sagt...

Jag som skulle ta bort julen i kväll.. Börjar tro att granen är här för att stanna och man kan ju faktiskt vända på det och säga att jag är tidigt ute! Jag menar med tanke på hur fort tiden går så är det ju faktiskt snart jul igen. Vet bara inte om min JIG instämmer... han undrar varje dag om vi inte ska packa ihop julen snart? Imorgon kanske...

Idag har det snöat hur mycket som helst så det var skönt att JIG gick dagens tur med Johanna då jag myste hos frissan. Jag gjorde en "Beckham"  eller ska jag säga en "Brittan"? idag - dvs tog bort mina extensions - men jag ska självklart sätta i nya nästa vecka. Måste bara dela upp mina frissan pass för med Johanna kan jag inte sitta där 7-8 timmar i sträck som jag brukar. Så - nu blir det frissan både tisdag & tordag till veckan också. Blev överaskad över hur långt mitt eget hår är!?

JIG passade på att shoppa oss en motions cykel på trille turen. En sån har jag velat ha LÄNGE!!! Ska bli så skönt att kunna träna hemma! Ska ställa den framför tv´n så kan jag cykla och se på Sex and the city på dvd! :-) Och inte nog med det - vi skriver mat dagbok också... Nytt år föder nya idéer! ;-) (i alla fall i januari månad...)

Har tänkt så mycket på det här med Libero i kväll. Dom är ju hur SMARTA som helst! Jag menar den där lilla solen (som är med på bild ovan) kostar dem ju säkert MAX 5kr att producera och jag kan lova att blöjpaketen jag shoppar innan Johanna börjar gå på toaletten själv kostar lite mer....

Och det intressanta är att jag gick med i Pampers "club" också då Johanna föddes. Men vad hände?? Jo- jag fick ett nyhetsbrev från dem på e-mail på TYSKA!! Snipp snatt snut så var min Pampers historia slut! Så fort gick det kan jag lova!  Var dom fått att jag var tysk ifrån ANAR jag inte, jag kan faktiskt inte ett ord tyska.. läste franska jag på gymnasiet... (men kan väl inte det heller idag...)....

Det som är så intressant med det här är att det kostar så LITE att göra en kund nöjd & glad idag för bra service är vi ju verkligen inte bortskämda med. Kan skriva huuuuur mycket som helst om det här men tror jag ska gå och slappa lite i soffan i stället... får passa på när tillfällena är här!

Såg föresten på Aftonbladet.se att Mona - toblerone  - Sahlin är på väg att göra comeback och att Miss.Beckham varit på shopping i USA. My god vad hon är smal!! Och då menar jag inte Mona ;-) Victoria är verkligen cool ! (ser på bilderna att vi har likadana solbriller... härmapa! ;-) ) Hon och David passar perfekt in i glassiga L.A.! Mona är väl föresten också i samma ålder som Madonna?? Man slutar aldrig att förundras...!

Nej, nu soffan. Har egentligen hur mycket som helst jag skulle göra i kväll men det är ju en ny dag i morgon med nya möjligheter!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91