Trött morgon..

Sessan sov inte så bra från kl. 02 i natt. Kanske för att vi plötsligt var hemma igen efter att vi varit borta? Skönt i alla fall att hon tar flaskan så bra! Hon äter Nan hur bra som helst sedan en tid tillbaka!! :-) LYCKA!! För jag tror inte alltid att jag har så mycket mjölk att erbjuda henne i mina tuttar...

Nu är sessan ny äten och vi väntar på att Houng, vår underbara städerska, ska komma och göra rent och fint här. Ute snöar det bara mer och mer så jag är lite tveksam till om vi kommer oss ut med vagnen idag... Tar kanske upp den så att Johanna kan sova i den inne för nu börjar hon vara jätte trött eftersom vi stod upp kl.08. Dags för henne att sova förmiddag.!

Själv ska jag blåsa håret och äta upp Kina snacksen. Gud vad det är GOTT!!! med svenskt godis.! Oj -. nu står Gucci och kräks i vardagsrummet... alltid är det något...! ;-) Måste rusa dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91