Prinsesse dag!!!!

Idag var jag och Johanna och åt super mysig lunch på Bölgen & Moi med min underbara veninna Kjersti. Vi satt precis vid  utgången och Kjersti hade sett att Mette-Marit & Haakon satt längre in i restaurangen och åt. Så - när de ska gå ut så ....

... tittar Mette-Marit på min söta lilla Johanna som sitter i Kjerstis knä (så att jag ska få äta...) och stoppar upp och säger " SÅ SKJØNN!!!" :-) :-)

WOW!! jag blev sååå glad och lycklig! och imponerad över att hon faktiskt stoppade upp och sa nåt! Detta kommer jag att leva på lääääääääääänge! ;-) för som vi vet så är jag VÄLDIGT glad i kungliga...!!

Det är nåt att skriva i Johannas dagbok! Att en ÄKTA prinsessa pratade till min prinsessa! :-)

Nu har jag 1 miljon saker att göra om vi ska kunna flyga till Luleå 12.20 i morgon... Dagen idag blev liksom inte helt som jag tänkt mig... Lilla sessan äter jätte dåligt idag och kameran har slut batteri (måste ladda!) och vi var ute på tok för länge i vagn... kom in 18.30... fler timmar efter schema...

Bäst att skynda på här..!

Kommentarer
Postat av: josefine

Oj vilken spännande dag ni haft!!!
Lycka till o trevlig resa. KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91