Olika stil från olika land...

Olika stil från olika land...

Tänk! vad kläderna gör mycket med oss... Hon är 3 år yngre än mig men hennes stil gör att hon ser mycket äldre ut... 

Jag tycker det är jätte intressant hur vår kläder påverkar vårt intryck av andra människor och påverkar oss själva. För en dag med "fel kläder" på kroppen kan verkligen förstöra humöret.. Det har hänt att jag gått hem från jobb och bytt kläder en dålig dag... och vips! så blev dagen lite bättre ;-).
 
Kläderna säger så mycket om oss.. Jag Ä L S K A R  kläder!! och fascineras (hur stavas det egentligen?) av kläder...! Det är därför jag har min egen butik! ;-)

Kommentarer
Postat av: avdashkova

tycker inte att hon ser äldre ut. hon har fin hy och det ser man direkt. hon ser faktiskt yngre ut än dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91