Mysigt med lördag!

Jag och sessan har en mys morgon... JIG sitter på en turistbuss runt i Oslo med besöket från Pakistan sedan kl. 9.20 och turen ska pågå i 3 timmar... känns helt okej att jag inte är med ;-)

Vi var på middag på Bölgen igår med gästerna, ska berätta mycket mer om det sen, men nu ska här blåsas hår, bytas blöja (Johanna bajsar ALLTID!!! när hon sitter i mitt knä då jag skriver), starta dagens första tvättmaskin, bädda sängen och tända ljus i vardagsrummet och se på TV4 Godmorgon.

Senare blir det tur ut, ska hämta foton jag lämnat in också måste jag försöka fixa tack-korten till alla er som gav så fina presenter då Johanna föddes... börjar bli hög tid för det! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91